Viktorija Samarinaitė

 Pradėk rūšiuoti šiandien!

Dar neturi žalio pažaliavusio „Iki” maišelio? Neperki maisto produktų ekologiškų prekių parduotuvėse? Niekada neskaitei etikečių, ar maistas, kurį perki nėra genetiškai modifikuotas? Tai susimąstyk, žmogau, tu - nemadingas !

Ne visa, kas madinga - neprotinga

Dažniausiai tai, kas pasauliui tam tikru momentu atrodo madinga, daug kam sukelia neigiamų emocijų, ar minčių, kad žmonės eina iš proto. O galiausiai ir Lietuvą pasiekusi buvimo ekologišku ir mylinčiu gamta mada turbūt vienintelė, kuri yra visų pateisinama. Taigi, ne visa, kas madinga veda pražūtin. Ekologiškumo virusu užsikrėtė ne tik paaugliai ar hipiai, bet ir didieji prekybos centrai. Balandžio 23 dieną Vilniuje, studentų organizacijos „AISEC”dėka, ISM vadybos ir ekonomikos universitete buvo surengta „Įmonių socialinės atsakomybės savaitė”. Šios savaitės renginius užbaigė konferencija „Green Inc.” Taigi, bendrovės „Palink”, kuriai priklauso „Iki”, „Ikiukas” bei „Cento” parduotuvių tinklas, komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila prisipažino, kad ir jie pasuko žaliuoju keliu.

Rūpinasi dauguma - veiksmų imasi vos keli

Pats Tomas Vaišvila pripažįsta, kad siekis gyventi ekologiškai tėra iliuzija, kurią įgyvendinti kone neįveikiama: „Neįmanoma ir net nelogiška galvoti, kad mes gyvensime ekologiškame pasaulyje.” Šiam teiginiui pagrįsti jis turėjo ir nemažai svarių argumentų, kaip, pavyzdžiui, kad „ekologija rūpi 70% visų lietuvių, bet tik 3% realiai ką nors daro ekologijos srityje”, ar „70% žmonių sako, kad jiems įdomu, jie pirktų ekologiškus produktus, bet perka tik 0.07%”. Tai iškyla klausimas, kodėl pavieniai asmenys tiek daug galvoja, o tiek mažai daro ? Rinkodaros specialistams išties labai svarbu parodyti potencialiems pirkėjams, kokia įmonė yra ekologiška, net jei rūpinimusi aplinka ten nė nekvepia.

„Iki” - žalia, bet ne žaliausia

Vis dėlto, „Palink” bendrovės buvo nuspręsta, kad šiandien reikia ne tik atrodyti ekologišku[ „Iki" logotipo spalvos būtent tokios ir atrodo], bet tokiu ir būti. Pats Tomas Vaišvila teigė: „Mes manome, kad esame žali, bet tikrai ne žaliausi“. Konferencijos metu „Palink” bendrovės komunikacijos direktorius įvardijo ir įvarias iniciatyvas, kurios padeda tapti dar žalesniais. Bendrovė rėmė „Darom 2009″ akciją, taip pat tinklui priklausančiose parduotuvėse yra rūšiuojamos šiukšlės, naudojama mažiau triukšmingų ir aplinkai pavojingų automobilių, drauge su moksleiviais rengiamos įvairios su ekologija susijusios akcijos.

Jei jau globalizacija persismelkęs pasaulis susidomėjo, kaip mūsų planeta atrodys rytoj, tai gal vertėtų ir kiekvienam iš mūsų prisidėti prie to, kad jame būtų galima gyventi ?

Patiko (0)

Rodyk draugams