ISM tarptautinėje verslo mokykloje vyko „Green Inc.” konferencija, susijusi su ekologija. Jos metu įvairios įmonės pristatinėjo save, kitaip tariant, užsiiminėjo PR (viešaisiais ryšiais). Viename susitikime su žmonėmis dalyvavo „RIMI” parduotuvių tinklo atstovė spaudai - Rasa Juodkienė             .

Visos kalbos metu ekrane buvo pateikiamos įvairios fotografijos ir statistika. Kaip sužinojome (galbūt kažkas jau ir žinojo) „Rimi” priklauso švedų parduotuvių tinklui „ICA”, todėl dauguma informacijos buvo pateikta iš „Ica” archyvo. Matėsi, jog ponia R. Juodkienė tikrai išmano savo darbą, nes viso susitikimo metu kalbėjo apie „Rimi” privalumus (būtų keista, jei kalbėtų apie minusus).

Pagal pateiktus duomenis, tiek „Ica” ,tiek „Rimi” nepardavinėja gulbių pūkais kimštos patalynės, neperka prekių iš trečiojo pasaulio šalių įmonių, jei yra bent koks įtarimas, jog jie išnaudoja darbui vaikus, priima prekes tik iš licencijuotų ir daugybę kriterijų atitinkančių įmonių, pažymi produktus, kurie pagaminti iš genetiškai modifikuotų organizmų (GMO), darbina neįgaliuosius ir t.t. Kaip pasakojo pati R. Juodkienė, net ir krizės laikotarpiu „Rimi” tinklas plečiasi, tačiau vengdami atleidinėti žmones, tiesiog perveda juos iš vienos parduotuvės į kitą.

Po kalbos, Rasa Juodkienė ragino užduoti klausimus. Atsirado keletas žmonių, kuriem buvo įdomu sužinoti keletą nepaminėtų dalykų. Vienas iš tų žmonių buvo „Achema” grupės aplinkosaugos vadovas, kuris papiktino greta sėdinčius žurnalistikos studentus, sakydamas, jog žiniasklaida yra sustabarėjusi. Taip pat, daugelį suerzino neatidi klausytoja, kuri uždavinėjo klausimus, kurie kalbos metu jau buvo atsakyti…

Nepaisant klausimų, susitikimas su „Rimi” atstove daugeliui apšvietė tikrąją parduotuvių tinklo veiklą ir principus, todėl gal būt „Rimi”, jog sulauks naujų nuolatinių klientų…   

 

 Vainius Eiva

Patiko (0)

Rodyk draugams